18 Eylül 2013 Çarşamba

Londra'da Yerel Bir Lezzet-Cockneys Pie & Mash

Londra da araştırılıp bulunacak kaynakların fazla olduğu yerlerden. O yüzden burada güzel bir lokantadan bahsetmek istiyorum. Adı, Cockney's Pie & Mash. Her halde adı işleten aileden geliyor diye tahmin ediyorum. Mekan bizim esnaf lokantaları ayarında, ama güzelliği İngilizlerin çok bilinmeyen geleneksel yemeği Pie and Mash'ten geliyor. Pie & Mash dediğimiz bildiğiniz patates püresi ve içi kıymalı börek. Üzerine de çok hoş bir sos döküyorlar çorba kıvamında ve ortaya bence İngilizlerden beklenmeyecek kadar güzel bir lezzet çıkıyor. İşte bu lokanta sadece Pie & Mash servisi yapıyor ve onu da "bana bir Pie iki Mash ver esnaf işi" diye alabiliyorsunuz. Fiyatı da doyurucu 1 Pie 1 Mash için sadece 4 Pound. Fotoğrafları bulamadım o yüzden almak zorunda kaldım ama şekli de aşağıdaki gibi.



Bu güzel lokanta turistlerin bolca gezdiği Portobello yol üstü pazarının biraz ilerisinde. Foursquare yardımıyla kolayca bulabilirsiniz ama yine de adres;

314 Portobello RoadLondon W10 5RU


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder